Τι είναι το SEO για το ηλεκτρονικό εμπόριο?

Το SEO περιλαμβάνει μια σειρά από τακτικές για τη βελτίωση των επιδόσεών σας στις μηχανές αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας περιεχομένου πλούσιου σε λέξεις-κλειδιά, του σχεδιασμού ενός φιλικού προς το χρήστη ιστότοπου και της βελτιστοποίησης στοιχείων του ιστότοπου, όπως οι τίτλοι σελίδων και οι διευθύνσεις URL. Μπορεί να κάνετε ήδη κάποια από αυτά τα πράγματα με φυσικό τρόπο, αλλά άλλα μπορεί να είναι πράγματα που δεν έχετε καν σκεφτεί.

Βέλτιστες πρακτικές SEO για το ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Χρήση κειμένου alt σε εικόνες

Αν έχετε προσθέσει ποτέ μια εικόνα σε έναν ιστότοπο, είτε μέσω ενός CMS είτε χειροκίνητα σε HTML, πιθανώς να είστε εξοικειωμένοι με το alt text. Το alt text είναι μια γραμμή “εναλλακτικού” κειμένου που χρησιμοποιείται με διάφορους τρόπους. Μπορεί να εμφανιστεί στη θέση μιας εικόνας (αν ο σύνδεσμος είναι σπασμένος, για παράδειγμα) ή, σε ορισμένα προγράμματα περιήγησης, μπορεί να εμφανιστεί όταν ο κέρσορας του χρήστη περνάει πάνω από την εικόνα.

2. Επιτρέψτε κριτικές πελατών

Οι κριτικές μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των μετατροπών στις σελίδες των προϊόντων σας. Είναι αποδεδειγμένο γεγονός: περίπου το 90% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα που έχουν κριτικές, ακόμη και αν αυτές δεν είναι απολύτως θετικές. Επομένως, είναι προς το συμφέρον σας να αφήσετε τους πελάτες να σας πουν τη γνώμη τους αφού αγοράσουν κάτι!